2013. február 9., szombat

Emeli Sandé - Clown

Bohóc


Azt hiszem onnan, ahol te állsz viccesebb
 Mert itt nem jön át a poén
 Megtisztítom az utat a zuhanórepülésemhez
 Megint megtettem
 Újabb adat a jegyzeteidhez

 Mosolyognék, ha nem volnék ennyire elkeseredett
 Türelmes lennék, ha lenne elég időm
 Megállhatnék és válaszolhatnék minden kérdésedre
 Amint rájövök
 Hogyan szabadulhatok meg a hazugság árnyékától

 Tehát leszek a bohócod
 Az üveg mögött
 Menj és nevess
 Mert ez vicces
 Én is ezt tenném, ha látnám magam
 Leszek a bohócod
 A kedvenc csatornádon
 Az életem egy cirkusz, cirkusz
 Forgócirkusz
 Minden jegy elkelt ma este

 Kevésbé lennék mérges, ha az én döntésem lett volna
 És a pénz csak úgy dőlt volna
 Ha nem csak egy kitűzött célom lenne
 Lenne időm 'kérlek'-re
 Lenne időm 'köszönöm'-ökre
 Amint győztem

 Tehát leszek a bohócod
 Az üveg mögött
 Menj és nevess
 Mert ez vicces
 Én is ezt tenném, ha látnám magam
 Leszek a bohócod
 A kedvenc csatornádon
 Az életem egy cirkusz, cirkusz
 Forgócirkusz
 Minden jegy elkelt ma este

Távolról a döntésem egyszerű
 Távolról, tudok szórakoztatni
 Tehát láthatsz engem
 Kisminkelem az arcom
 De nincs rá mód, hogy érezhesd
 Olyan messziről

 Tehát leszek a bohócod
 Az üveg mögött
 Menj és nevess
 Mert ez vicces
 Én is ezt tenném, ha látnám magam
 Leszek a bohócod
 A kedvenc csatornádon
 Az életem egy cirkusz, cirkusz
 Forgócirkusz
 Minden jegy elkelt ma este

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése