2013. december 14., szombat

Kodaline - All I want

Mikor leesik Katherine a lépcsőről és meghal..elvileg:

Minden, amit akarok

Minden, amit akarok nem több,
Mint hallani, ahogy kopogtatsz ajtómon,
Mert ha még egyszer láthatom arcodat
Biztos vagyok benne, hogy boldog emberként halhatok meg.

Mikor utoljára elköszöntél,
Belül egy kicsit meghaltam.
Egész éjjel könnyek között feküdtem az ágyban,
Egyedül, úgy, hogy nem voltál mellettem.

De ha szeretsz,
Miért hagysz el?
Vedd a testem,
Vedd a testem,
Minden, amit akarok,
Minden, amire szükségem van
Találni valakit.
Ó, ó...

Mert te a legjobbat hoztad ki belőlem,
Egy olyan részemet, mit még sosem láttam,
Fogtad lelkem, és tisztára törölted,
A szerelmünk filmvászonra illő volt.

De ha szeretsz,
Miért hagysz el?
Vedd a testem,
Vedd a testem,
Minden, amit akarok,
Minden, amire szükségem van
Találni valakit.
Ó,

De ha szeretsz,
Miért hagysz el?
Vedd a testem,
Vedd a testem,
Minden, amit akarok,
Minden, amire szükségem van
Találni valakit,
Találni olyasvalakit...

...mint te.
Ó... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése