2012. december 30., vasárnap

Ed Sheeran - Give me love

Szeress engem


Szeres engem, úgy, mint őt.
Hiszen mostanában egyedül ébredek.
Könny freccsent festékként az ingemre.
Azt mondtam neked, hagyom, hogy elvesszen.
Harcolni fogok a helyemért,
Talán éjjel hívni foglak, igen.
Miután a vérem alkohollá válik
Ó, csak azt akarom, hogy velem maradj!

Adj nekem egy kis időt, vagy égesd fel.
Elbújunk, és megváltoztatunk mindent.
Minden, amit akarok az ajkaid íze..
Szeress engem!

Szeress, mint azelőtt soha!
Hiszen mostanában annyit sóvárogtam.
Egészen addig, amíg ugyanazt érzem.
Talán, el kellene engedjelek.
Te is tudod, harcolni fogok a helyemért
És éjjel hívni foglak, igen
Miután a vérem fulladozni fog az alkoholban.
Ó, csak azt akarom, hogy velem maradj!

Adj nekem egy kis időt, vagy égesd fel.  
Adj nekem egy kis időt, vagy égesd fel.  

Elbújunk, és megváltoztatunk mindent.
Minden, amit akarok az ajkaid íze…
Szeress engem!

Szeress engem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése