2013. január 11., péntek

Bruno Mars - Today my life begins


Ma kezdődik az életem

Oly régóta dolgozom keményen,
Hogy úgy tűnik a fájdalom maradt az egyetlen barátom.
A törékeny szívem nagyon rosszat tett
Kétlem, hogy valaha újra meggyógyulnék.
Oh, csakúgy, mint az évszakok, amik sosem maradnak ugyanazok,
Magam körül is változást érzek.

Szét fogom törni, az engem megkötő láncokat, a boldogság rám fog találni.
Magam mögött hagyom a múltat, ma elkezdődik az életem,
Egy teljesen új világ vár rám. Enyém, hogy felfedezzem,
Tudom: meg tudom csinálni, ma kezdődik az életem.

A tegnap, ahogy jött, úgy ment
És megtanultam, hogy ott hagyjam, ahol van
És látom, hogy tévedtem,
Amiért örökké kételkedtem abban, hogy nyerhetek.

Az élet túl rövid a megbánásokhoz,
Tehát tanulom, hogyan hagyjam a múltban azt, ami megtörtént és próbálok feledni.
Csak egy életed van, hogy élj
Jobban teszed, ha a legjobbat hozod ki belőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése