2013. január 4., péntek

Ed Sheeran - Kiss me

Csókolj meg

Telepedj le velem
Rejts el
Ölelj át
Feküdj le mellém
Tarts a karjaidban

A szíved a mellkasomon dobog
Ajkak préselődnek a nyakamra
elvesztem a szemeidben
De ők még nem ismernek engem

És az érzés amit elfelejtek...
Most szerelmes vagyok

Csókolj meg úgy mintha azt szeretnéd, hogy szeresselek
Hogy szeresselek...
Hogy szeresselek...

Úgy érzem szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok

Telepedj le velem
Mellettem biztonságban leszel
Te leszel az én hölgyem

Azt akartam, hogy melegíthesselek
De olyan hűvös vagyok, mint a szél
Úgyhogy tarts a karjaidban

A szíved a mellkasomon dobog
Ajkak préselődnek a nyakamra
elvesztem a szemeidben
De ők még nem ismernek engem

És az érzés amit elfelejtek...
Most szerelmes vagyok

Csókolj meg úgy mintha azt szeretnéd, hogy szeresselek
Hogy szeresselek...
Hogy szeresselek...

Úgy érzem szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok

Már régóta érzek sok mindent
Az utálattól a szerelemig
A szerelemtől a vágyig
A vágytól az igazságig
Szerintem így ismerlek téged

Légy közel, segítek feladni

Csókolj meg úgy mintha azt szeretnéd, hogy szeresselek
Hogy szeresselek...
Hogy szeresselek...

Úgy érzem szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok
Szerelmes vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése