2013. július 28., vasárnap

30 Second To Mars - The Kill

A gyilkos

 Mint amikor szakítani akartam
Nevettél az egészen
Mit tennél? (Oh, oh)
Mint amikor a padlón feküdtem
Többet nem vehetsz el tőlem.
Mit tennél, tennél, tennél?

 Gyere és törj össze
Temess el, temess el
Én végeztem veled

 Mint amikor veszekedni akartam
Életem nagy részében könyörögtem
Mit tennél?
Azt mondod többet akartál
Akkor mire vársz még?
Nem futok el tőled (tőled)

 Gyere és törj össze
Temess el, temess el
Én végeztem veled
Nézz a szemembe
Ölj meg, ölj meg
Te voltál minden, amit akartam

 Próbáltam mással,
De semmi nem változott
Most már tudom, hogy ki vagyok legbelül
Megtaláltam önmagam
Esélyért harcolok
Most már tudom ez vagyok valójában

 Ah, ah
Oh, oh
Ah, ah

 Gyere és törj össze
Temess el, temess el
Én végeztem veled, veled, veled
Nézz a szemembe
Ölj meg, ölj meg
Te voltál minden, amit akartam

 Gyere és törj össze (temess el, temess el)
Törj össze (temess el, temess el)
Törj össze (temess el, temess el)
(Azt mondod többet akartál)
Mintha én akartam volna szakítani... ?
(Mire vársz még?)
Temess el, temess el
(Nem futok el előled)
Mint én
Mint én
Mint én
Mint én
Temess el, temess el

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése