2013. július 28., vasárnap

Linkin Park - New Divide

Új elosztás

Emlékszem a fekete égre
A villámokra körülöttem
Emlékszem minden egyes villanásra
Ahogy az idő kezdett elmosódni
Mint egy ijesztő jel
Hogy a sors végül rám talál

És csak a hangod ,amit hallottam
Hogy azt kapom, amit megérdemlek

Adj egy okot
Hogy bizonyítsd hogy tévedek
Hogy tisztára mossam ezt az emléket,
Had mossa el a víz
A tartózkodást a szemedből.
Adj egy okot,
Hogy betömjem ezt a lyukat
Átíveljem az űrt közöttünk
Legyen elég ahhoz, hogy az igazság elérje a hazugságot
Az új elosztás által

Semmit sem lehetett látni
Csak az elhagyott emlékeket
Nem volt hová rejtőzni
A hamu úgy esett mint a hó
És a föld beomlott köztünk
Ahol te és én álltunk

Csak a te hangod hallottam
De azt kapom, amit megérdemlek

Adj egy okot
Hogy bizonyítsd hogy tévedek
Hogy tisztára mossam ezt az emléket,
Had mossa el a víz
A tartózkodást a szemedből.

Minden veszteségben, minden hazugságban
Minden igazságban amit tagadsz
És minden sajnálat, és minden elköszönésben
Volt egy elrejtett hiba.

És a hangod volt minden, amit hallottam
De azt kapom, amit megérdemlek

Adj egy okot
Hogy bizonyítsd hogy tévedek
Hogy tisztára mossam ezt az emléket,
Had mossa el a víz
A tartózkodást a szemedből.
Adj egy okot,
Hogy betömjem ezt a lyukat
Átíveljem az űrt közöttünk
Legyen elég ahhoz, hogy az igazság elérje a hazugságot
Az új elosztás által

Az új elosztás által
Az új elosztás által

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése