2013. július 28., vasárnap

Green Day - Stray Heart

Kóbor szív

Elvesztettem az utam
Oh bébi, ez a kóbor szív
Elment egy másikért
Vissza tudod szerezni bébi?
Te vagy az egyetlen, akiről álmodom
A te becses szíved
Tépett szét engem és téged

Nem vagy egyedül
Ó, ó, és most ott vagyok, ahová tartozom
Nem vagyunk egyedül
Ó, ó, én tartani fogom a szíved, és soha nem hagyom el

Minden, amit akarok
Azt csak tőled szeretném
De nem tehetem
Mindent, ami kell
Tőled kell
De nem tehetem

Ezerszer mondtam már
És most ezeregyedszer
Sosem válunk el
Sosem kóborlok el újra tőled
Ezt a kutyát  otthonnak szánták a szívednek

Sosem válunk el
Sosem kóborlok el újra tőled
Nem vagy egyedül
Ó, ó, és most ott vagyok, ahová tartozom
Nem vagyunk egyedül
Ó, ó, én tartani fogom a szíved, és soha nem hagyom el

Minden, amit akarok
Azt csak tőled szeretném
De nem tehetem
Mindent, ami kell
Tőled kell
De nem tehetem

Nem vagy egyedül
Ó, ó, és most ott vagyok, ahová tartozom
Nem vagyunk egyedül
Ó, ó, én tartani fogom a szíved, és soha nem hagyom el

Minden, amit akarok
Azt csak tőled szeretném
De nem tehetem
Mindent, ami kell
Tőled kell
De nem tehetem

Minden, amit akarok
Azt csak tőled szeretném
De nem tehetem
Mindent, ami kell
Tőled kell
De én csak ...

Csak nem lehet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése