2013. augusztus 1., csütörtök

Creed - My Sacrifice

Áldozatom

Hello barátom, hát újra itt
Sok idő eltelt, hol is kezdjük?
Egy örökkévalóságnak tűnik
Szívemben emlékek
Egy tökéletes szerelemről, melyet tőled kaptam
Oh, emlékeszem

Mikor velem vagy, szabad vagyok
Gondtalan, Hiszem
Hogy mindenek felett szárnyalunk
Könnyeket csal szemembe
Áldozatom

Osztoztunk már jóban rosszban
Milyen gyorsan vált az élet
Egy pillanat alatt
Nagyon jó érzés újra együtt
Önmagadban és gondolataidban
Leljük meg a békét

Mikor velem vagy, szabad vagyok
Gondtalan, Hiszem
Hogy mindenek felett szárnyalunk
Könnyeket csal szemembe
Áldozatom

Csak köszönni akarok újra
Csak köszönni akarok újra

Mikor velem vagy, szabad vagyok
Gondtalan, Hiszem
Hogy mindenek felett szárnyalunk
Könnyeket csal szemembe
Mert mikor velem vagy, szabad vagyok
Gondtalan, Hiszem
Hogy mindenek felett szárnyalunk
Könnyeket csal szemembe
Áldozatom

Csak köszönni akarok újra
Csak köszönni akarok újra

Áldozatom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése