2012. szeptember 15., szombat

Birdy - Skinny love

Keserű szerelem

Keserű szerelem, hagyd, hogy vége legyen az évnek
Szórjunk egy kis sót rá, eltűnik mintha ott sem lett volna
Nézzem a vérfoltot és látom, ahogy lassan összeforr a seb

A szerelmem tönkretett mindent
Elvágtam minden kötelet, és hagytam, hogy zuhanjak
A pillanatnak éltem, elérhetetlennek tűnt minden

És megmondtam neked, légy türelmes, és megmondtam neked, légy szép
És megmondtam neked, légy kiegyensúlyozott, és megmondtam neked, légy kedves
És reggel veled leszek
De egy kicsit más lesz
Mert a kezemben lesznek a jegyek
És neked kell majd kifizetni

Keserű szerelem, mi történt itt
Az anyatejjel szívtuk magunkba a reménykedést
Komor teher nehezedik rám, szóval lassíts egy kicsit
És megmondtam neked, légy türelmes, és megmondtam neked, légy szép
És megmondtam neked, légy kiegyensúlyozott, és megmondtam neked, légy kedves
Most minden szerelmed elpocsékoltad, ki a fene is voltam én?
Mert elszakadt a nadrágom
És a határaid végénél

Ki fog szeretni téged? ki fog harcolni érted?
Ki fog elbukni érted?
Gyerünk, keserű szerelem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése