2012. szeptember 14., péntek

Linkin Park - In pieces


Darabokban

Azt mondod, hogy menjek el
De a kezeid könyörögnek, hogy maradjak
Az ajkaid azt mondják, hogy szeretsz
A szemeid azt, hogy gyűlölsz

Van igazság a hazugságaid között
Van kétség a hitedben
Ami építesz, el akarod pazarolni
Van igazság a hazugságaid között
Van kétség a hitedben

Az jutott nekem, amit nem vittél el
Szóval én nem leszek az
Aki ezt így hagyja
Darabokban

Te pedig majd egyedül maradsz
Egyedül az összes titkoddal
És sajnálatoddal
Ne hazudj

Az eget ígérted nekem
Aztán elhajítottál, mint egy követ
Betakarsz a kezeiddel
És megborzongtatsz a csontjaimig

Van igazság a hazugságaid között
Van kétség a hitedben
Az jutott nekem, amit nem vittél el
Szóval én nem leszek az
Aki ezt így hagyja
Darabokban

Te pedig majd egyedül maradsz
Egyedül az összes titkoddal
És sajnálatoddal
Ne hazudj 

Szóval én nem leszek az
Aki ezt így hagyja
Darabokban

Te pedig majd egyedül maradsz
Egyedül az összes titkoddal
És sajnálatoddal
Ne hazudj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése