2012. szeptember 8., szombat

Jason Walker- If I told you


Mi lenne, ha elmondanám

Mi lenne, ha elmondanám,
Ki voltam valójában,
Mi lenne ha tudnád, mi ez a színjáték?

Mi lenne, ha elmondanám,
Mi folyik itt valójában,
Ha nem lenne több álarc és jelenet?

Annyi mindent akarok mondani,
De félek felfedni az összes
Kis titkot, mit idebenn rejtegetek.
Szeretnél másképp látni engem?
És az annyira... rossz dolog lenne?
Kíváncsi vagyok, mi lenne,
Ha elmondanám...

Mi lenne, ha elmondanám,
Ez csak egy álca,
Mi elrejti bizonytalanságom?

Mi lenne, ha elmondanám,
Hogy nem is vagyok olyan erős,
Mint amilyennek hinni szeretném magam?

Annyi mindent akarok mondani,
De félek felfedni az összes
Kis titkot, mit idebenn rejtegetek.
Szeretnél másképp látni engem?
És az annyira... rossz dolog lenne?
Kíváncsi vagyok, mi lenne,
Ha elmondanám...

Ó, ha elmondanám...

Annyi mindent akarok mondani,
De félek felfedni az összes
Kis titkot, mit idebenn rejtegetek.
Szeretnél másképp látni engem?
És az annyira... rossz dolog lenne?
Kíváncsi vagyok, mi lenne,
Ha elmondanám...

Mi lenne, ha elmondanám?
Mi lenne, ha elmondanám?
Mi lenne akkor?
Mi lenne akkor,
Ha elmondanám?
Oh, mi lenne, ha elmondanám?
Oh, kíváncsi vagyok, mi lenne,
Ha elmondanám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése