2012. szeptember 14., péntek

Linkin Park- Leave out all the rest

Felejts el minden mást


Azt álmodtam, hogy eltűntem,
Nagyon megrémültél,
De senki sem hallgatott volna meg,
Mert senkit nem érdekelt.

Az álom után
Ezzel a félelemmel ébredtem.
Mit hagyok hátra,
Amikor itt végeztem?

Szóval ha engem kérdezel,
Azt akarom, hogy tudd:

Amikor eljön az én időm,
Felejts el minden rosszat, amit tettem,
Segíts nekem, hogy magam mögött hagyjam,
Találj néhány okot, hogy eltűnjenek.

Ne hibáztass,
És ha üresnek érzed magad,
Emlékezz rám,

És felejts el minden mást,
Felejts el minden mást.

Ne félj,
Az egész szívemet adtam abba,
Amit valaha is tettem
Látszólag erős vagyok,
De nem minden helyzetben,
Hiszen soha nem voltam tökéletes
De te sem.

Szóval ha engem kérdezel,
Azt akarom, hogy tudd:

Amikor eljön az én időm,
Felejts el minden rosszat, amit tettem
Segíts nekem, hogy magam mögött hagyjam,
Találj néhány okot, hogy eltűnjenek.

Ne hibáztass,
És ha üresnek érzed magad,
Emlékezz rám,

És felejts el minden mást,
Felejts el minden mást.

Felejtsd el a fájdalmat,
Amit olyan jól megtanultál elrejteni,

Tagadd le,
Valaki már csak jön majd, aki megment saját magamtól
Nem tudok az lenni, aki te vagy.

Amikor eljön az én időm,
Felejts el minden rosszat, amit tettem
Segíts nekem, hogy magam mögött hagyjam,
Találj néhány okot, hogy eltűnjenek.

Ne hibáztass,
És ha üresnek érzed magad,
Emlékezz rám,

És felejts el minden mást,
Felejts el minden mást.

Felejtsd el a fájdalmat,
Amit olyan jól megtanultál elrejteni,

Tagadd le,
Valaki már csak jön majd, aki megment saját magamtól
Nem tudok az lenni, aki te vagy,
Nem tudok az lenni, aki te vagy.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése