2012. szeptember 1., szombat

Jason Walker - Down


Lefelé

Nem tudom hol vagyok
Hátul állok
És belefáradtam a várakozásba

Itt állok a sorban és várok
Remélve, hogy megtalálom
Amit eddig üldöztem.

Az ég felé száguldottam
Mégis a földön ragadtam

Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Sosem tudtam miért
Zuhan lefelé, lefelé, lefelé.

Nem vagyok kész elengedni
Mert sosem tudhatom
Mit fogok hiányolni

De túlságosan hiányzik
Szóval mikor fogom feladni
Amire eddig vágytam

Az ég felé száguldottam
Mégis a földön ragadtam
Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Sosem tudhatom miért
Zuhan lefelé, lefelé, lefelé.
Oh zuhanok lefelé, lefelé, lefelé

Nem találom már a helyem itt
És nem akarom hallani a hangját
Annak amit elvesztettem, mielőtt megtaláltam volna.

Az ég felé száguldottam
Mégis a földön ragadtam
Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Sosem tudhatom miért
Zuhan lefelé, lefelé, lefelé.

Az ég felé száguldottam

Mégis a földön ragadtam
Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Oh zuhanok le
lefelé, lefelé, lefelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése