2012. szeptember 18., kedd

Greg Laswell - And then you


Aztán ott vagy te

Ahogy a gondolatim körülöttem forognak
És ahogy a gondolataim cserbenhagynak
Ahogy a gondolatim körülöttem forognak
És ahogy a gondolataim cserbenhagynak

És ahogy az álmaim körülöttem forognak
És ahogy az álmaim cserbenhagynak
És ahogy az álmaim körülöttem forognak
És ahogy az álmaim cserbenhagynak

Aztán ott vagy te
Aztán ott vagy te
Aztán ott vagy te
Aztán ott vagy te

Ahogy a szerelmem körülöttem forog
És ahogy a szerelmem cserbenhagy
Ahogy a gondolatim körülöttem forognak
És ahogy a gondolataim cserbenhagynak

Aztán ott vagy te
Aztán ott vagy te
Aztán ott vagy te
Aztán ott vagy te

Te tudod, hogy tudom, hogy tudod
Magamra írtam, ha nem tudtam elmondani
Egy dallal, hogy másztam, aztán elestem, elestem, elestem
Nélküled, nélküled

Hogy a napjaim körülöttem forognak
És ahogy a ma határoz meg engem
Hogy a napjaim körülöttem forognak
És ahogy a ma határoz meg engem

Melletted
Melletted
Melletted
Melletted

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése