2012. szeptember 14., péntek

Linkin Park- What I've done

Mit tettem


Ebben az életben,
Nincsen vér,
Nincsen kifogás,
Mert én bánom,
Ezrek életének igazságát.

Tehát hagyd, hogy a könyörület eljöjjön és elmossa őket…
Mit tettem,
Szembe nézek magammal,
Kihúzom azt, amivé lettem.
Kitörlöm magam,
És hagyom azt, amit tettem.

Pihentesd amit gondoltál rólam,
Mialatt tisztítom ezt a táblát,
A bizonytalanság kezével.
Tehát hagyd, hogy a könyörület
eljöjjön és elmossa őket…

Mit tettem,
Szembe nézek magammal,
Kihúzom azt, amivé lettem.
Kitörlöm magam,
És hagyom azt, amit tettem.

Amiért amit tettem,
Újra kezdem,
És bármi fájdalom is jön,
Ma véget ér,
Megbocsátom azt, amit tettem.

Szembenézek magammal,
Kihúzom azt, amivé lettem.
Kitörlöm magam,
És hagyom azt, amit tettem.

Mit tettem.
Bocsásd meg amit tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése