2012. augusztus 10., péntek

Gary Jules - Mad world

Imádom..nagy sláger volt egy időben :)

Őrült világ

Körülöttem ismerős arcok
Kimerült helyek, kimerült arcok.
Élénkek, készek a mindennapos versenyre
Sehova nem mennek, sehova nem jutnak,
A könnyük elhomályosítja a szemüket
Kifejezéstelenül, kifejezéstelenül
Lehajtom a fejem, hogy elrejtsem a bánatom
Nincs holnap, nincs holnap

Kissé nevetségesnek látom
Ez egy kicsit szomorúnak
Az álmok, amikért meghalok
A legjobbak, amiket valaha megálmodtam,
De túl nehéz ezt szavakba önteni.
Nehéz elfogadni
Hogy az emberek csak körbe-körbe rohangálnak
Ez egy nagyon, nagyon
Őrült világ
Őrült világ

A gyerekek a boldogság napjára várnak,
Boldog szülinapot! Boldog szülinapot!
És érzem, amit minden gyereknek érezni kellene
Csak ülök és hallgatok, ülök és hallgatok
Ideges voltam, mikor iskolába mentem
Senki nem ismert, senki nem ismert.
Jó napot, Tanár úr, mi a mai lecke?
Nézz a szemembe, nézz a szemembe

Kissé nevetségesnek látom
Ez egy kicsit szomorúnak
Az álmok, amikért meghalok
A legjobbak, amiket valaha megálmodtam,
De túl nehéz ezt szavakba önteni.
Nehéz elfogadni
Hogy az emberek csak körbe-körbe rohangálnak
Ez egy nagyon, nagyon
Őrült világ
Őrült világ
Felnagyítod a világodat
Őrült világ

3 megjegyzés: