2012. augusztus 2., csütörtök

Switchfoot -You

Mandy Moore -Cry és a Switchfoot - You száma is a Walk to remember (Séta a múltba) című filmben található, amit tegnap végre egészben megnéztem....
Bár egyik sem rock...de pl. ebben lehet hallani a dobokat és a gitárt...


Te

Mindig van valami
az úton
Mindig van valamin
eligazodni
De ez nem én vagyok
Benned
Benned, te vagy

Néha a tudatlanság
igaznak hangzik
De remény nincs abban
amit tudok
Nincs bennem...bennem
Benned van, benned

Ez minden, amit tudok
Ez minden, amit tudok
Ez minden, amit tudok

Megtaláltam a békét amikor
össze voltam zavarodva
Megtaláltam a reményt amikor
padlón voltam
Nem bennem..bennem
Benned, benned

Remélem jó elveszíteni magamat
Remélem megtalálom a végén
Nem bennem..bennem
Benned
Benned
Benned

Ez minden, amit tudok
Ez minden, amit tudok
Ez minden, amit tudok

Benned
Benned

Ez benned van
Ez benned van

Mindig van valami az úton
Mindig van valamin eligazodni

De ez nem én vagyok
Ez te vagy
Ez te vagy
Ez te vagy ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése