2012. augusztus 5., vasárnap

Simple Plan - How could this happen to me

Egyik személyes kedvencem, a múltamra emlékeztet...
"A szakadék szélén táncolok
Csak egy hajszál választ el
Újra akarom kezdeni az egészet

Próbálok azokba az időkbe kapaszkodni, mikor még semmi sem számított
De fogalmam sincs, mi történt"


Hogy történhetett meg ez velem?

Kinyitom a szemem
Látni szeretnék, de a fehér fény elvakít
Nem emlékszem, hogy kerültem ide
Nem emlékszem
Miért fekszem itt ma éjjel
Nem bírom ezt a fájdalmat
Nem hagy nyugodni
Nem, nem bírom ezt a fájdalmat
 
Hogy történhetett meg ez velem?
Sok hibát követtem el
Már nincs hová menekülnöm
Az éjszakának nincs még vége
Én viszont szép lassan a semmibe veszek
Belefáradtam ebbe az életbe
Legszívesebben ordítanék
Hogy történhetett meg ez velem?

Mindenki kiabál
Én is megpróbáltam, de senki sem hall engem
A szakadék szélén táncolok
Csak egy hajszál választ el
Újra akarom kezdeni az egészet

Próbálok azokba az időkbe kapaszkodni, mikor még semmi sem számított
De fogalmam sincs, mi történt
S már nem tudom semmissé tenni a tetteimet
Nem lehet

Hogy történhetett meg ez velem?
Sok hibát követtem el
Már nincs hová menekülnöm
Az éjszakának nincs még vége
Én viszont szép lassan a semmibe veszek
Belefáradtam ebbe az életbe
Legszívesebben ordítanék
Hogy történhetett meg ez velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése