2012. augusztus 5., vasárnap

Avril Lavigne - Girlfriend


Általános iskola 6. osztály..valahogy éreztük, hogy új fejezet nyílik az életünkben. 7.-be el kellett menni. Kistérségi iskola lett. Minden évben Tibi bá-t azzal nyúztuk, hogy legyen diszkó!!! Mikor megengedte nem csináltunk jóformán semmit. De a 6. más volt. Kitaláltunk egy széken táncolós produkciót, és megmutattuk neki. Ez volt az a zene. Szép emlék :)

Barátnő

Hé te, hé te!
Nem szimpi a barátnőd.
Egyáltalán nem.
Le kéne cserélned.
Hé te, hé te!
Lehetnék én a barátnőd.

Hé te, hé te!
Tudom, hogy tetszem neked.
Ez egyáltalán nem titok.
Hé te, hé te!
A barátnőd akarok lenni.

Olyan édes vagy.
Légy az enyém cukorpofa.
Folyton csak rád gondolok.

Te lettél a rögeszmém.
Nem is tudod, milyen jó lehetnék hozzád.

Ne tégy úgy, mintha nem tudnád, milyen nagy kincs vagyok.
Igen, egy kibaszott hercegnő.
Tudom, hogy tetszem neked,
és tudod, hogy igazam van.

Ő már csak ilyen,
de te jobbat érdemelnél.
Össze kéne jönnünk.
Hisz erről beszél mindenki.

Hé te, hé te!
Nem szimpi a barátnőd.
Egyáltalán nem.
Le kéne cserélned.
Hé te, hé te!
Lehetnék én a barátnőd.

Hé te, hé te!
Tudom, hogy tetszem neked.
Ez egyáltalán nem titok.
Hé te, hé te!
A barátnőd akarok lenni.

Látom, ahogyan rám nézel,
és ha másfelé nézel, akkor is tudom, hogy rám gondolsz.
Tudom, hogy csak rólam beszélsz, egyfolytában.

Úgyhogy gyere és mondd, amit hallani akarok.
Sőt, még jobb lenne, ha eltüntetnéd a csajod.
A nevét se akarom hallani soha többé.

Mert...

Ő már csak ilyen,
de te jobbat érdemelnél.
Össze kéne jönnünk.
Hisz erről beszél mindenki.

Hé te, hé te!
Nem szimpi a barátnőd.
Egyáltalán nem.
Le kéne cserélned.
Hé te, hé te!
Lehetnék én a barátnőd.

Hé te, hé te!
Tudom, hogy tetszem neked.
Ez egyáltalán nem titok.
Hé te, hé te!
A barátnőd akarok lenni.

Egy pillanat alatt az ujjam köré csavarlak,
mert én, mert én jobb vagyok.
Nincs még egy olyan lány, mint én.
Mikor fogod már fel?
Ő olyan hülye.
Mi a fenét eszel rajta?

Egy pillanat alatt az ujjam köré csavarlak,
mert én, mert én jobb vagyok.
Nincs még egy olyan lány, mint én.
Mikor fogod már fel?
Ő olyan hülye.
Mi a fenét eszel rajta?

Hé te, hé te!
Nem szimpi a barátnőd.
Egyáltalán nem.
Le kéne cserélned.
Hé te, hé te!
Lehetnék én a barátnőd.

Hé te, hé te!
Tudom, hogy tetszem neked.
Ez egyáltalán nem titok.
Hé te, hé te!
A barátnőd akarok lenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése