2012. augusztus 1., szerda

Mandy Moore - Cry

Sírás

Mindig emlékezni fogok
Késő délután volt
Örökké tartott
És túl hamar véget ért
Te voltál az egyedüli
Bámultad a sötét szürke eget
Megváltoztam

A helyeken ahol senki nem talál meg
Minden érzésed olyan mély (mély)
Ekkor jöttem rá
Hogy ez "örökké" volt a szemedben
Abban a pillanatban láttam, hogy sírsz

Abban a pillanatban láttam, hogy sírsz

Késő szeptember volt
És én láttalak előtte (és ott voltál)
Mindig te voltál az egyetlen hideg
De ebben soha nem voltam biztos

Te voltál az egyedüli
Bámultad a sötét szürke eget
Megváltoztam

A helyeken ahol senki nem talál meg
Minden érzésed olyan mély (mély)
Ekkor jöttem rá
Hogy ez "örökké" volt a szemedben
Abban a pillanatban láttam, hogy sírsz

Meg akartalak tartani
El akartam érni, hogy elmenjen
Ismerni akartalak
Meg akartam tenni érted mindent, rendben
Mindig emlékezni fogok
Késő délután volt

A helyeken ahol senki nem talál meg
Minden érzésed olyan mély (mély)
Ekkor jöttem rá
Hogy ez "örökké" volt a szemedben
Abban a pillanatban láttam, hogy sírsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése