2012. augusztus 7., kedd

Miley Cyrus - Can't be tamed

Személyes kedvenc tőle..


Nem tudnak megszelídíteni

Azoknak, akik nem ismernek,
Kicsit őrültnek tűnhetek,
Az utamat kell járnom, igen,
A nap huszonnégy órájában,
Mert nagyon tüzes vagyok.

Minden srác, mindenhol
Csak dühös pillantásokat vet rám,
Mintha vizsgálat alatt állnék,
De mindig megkapom a 10 pontot,
Mert nekem minden sikerül.

Keresztül megyek a fickókon,
Mint a pénz száll keresztül a kezeken.
Megpróbálnak megváltoztatni,
De rájönnek, nem képesek erre.
És minden holnap egy nap, amit sose tervezek meg,
Ha a pasim szeretnél lenni, meg kell értened,

Engem nem tudnak megszelídíteni,
Engem nem tudnak megmenteni,
Engem nem tudnak hibáztatni,
Nem tudok, nem tudok
Nem tudok szelíd lenni,
Engem nem tudnak megváltoztatni,
Engem nem tudnak megszelídíteni.

Ha van bármilyen kérdés is a szándékaimmal kapcsolatosan,
El fogom mondani neked,
Nem vagyok itt, hogy döntsek a sorsodról,
Vagy hogy elküldjelek a pokolba,
Nem vagyok egy rosszcsont,
Inkább olyan, mint egy kirakós játék.
De a darabjaim közül mindegyik vad,
Ha ezt meg tudod érteni,
Sok varázslatos dolgot hozhatunk létre együtt,
De lehet, tévedek.

Repülni akarok,
Vezetni akarok,
Menni akarok,
Egy olyan dolog része akarok lenni, amit még nem ismerek,
És ha megpróbálsz visszatartani, lehet, hogy felrobbanok,
Édes, mostanra már tudnod kellene,

Engem nem tudnak megszelídíteni,
Engem nem tudnak megmenteni,
Engem nem tudnak hibáztatni,
Nem tudok, nem tudok
Nem tudok szelíd lenni,
Engem nem tudnak megváltoztatni,
Engem nem tudnak megszelídíteni.

Nos, nem egy olyan trükk vagyok, amit te játszol,
Más utakhoz vagyok kötve,
Nem vagyok egy hiba,
Nem vagyok hamis,
Biztos vagyok a DNS-emben.
Nem változtathatsz meg engem.
Nem változtathatsz meg engem.
Nem változtathatsz meg engem.
Nem változtathatsz meg engem.
(Engem nem tudnak megszelídíteni)

Repülni akarok,
Vezetni akarok,
Menni akarok,
Egy olyan dolog része akarok lenni, amiről még nem tudok,
És ha megpróbálsz visszatartani, lehet, hogy felrobbanok,
Édes, mostanra már tudnod kellene,

Engem nem tudnak megszelídíteni,
Engem nem tudnak megmenteni,
Engem nem tudnak hibáztatni,
Nem tudok, nem tudok
Nem tudok szelíd lenni,
Engem nem tudnak megváltoztatni,
Engem nem tudnak megszelídíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése