2013. augusztus 1., csütörtök

Evanescence - Lost in Paradise

Elveszve a Paradicsomban

Hittem valamiben, mely oly távoli
Mintha én is ember lennék
És megtagadtam a reménytelenség érzését
Mely bennem él, bennem él

Minden ígéret ellenére, amit tettem
Cserbenhagytalak
Hittél bennem, de én összetörtem

Nem maradt semmim
Nem érzek mást, csak ezt a kegyetlen elvárást
Melybe mind belebukunk
S most elvesztem a Paradicsomban

Bármennyire is szeretném, hogy ne létezzen a múlt
Létezik
És bármennyire is szeretném azt érezni, hogy ide tartozom
Ugyanolyan rémült vagyok, mint te

Nem maradt semmim
Nem érzek mást, csak ezt a kegyetlen elvárást
Melybe mind belebukunk
S most elvesztem a Paradicsomban

Elfutok, elfutok
Egy nap majd elmúlik ez a fájdalom

Űzd el
Ezeket az árnyakat
Mert nem hagynak nekem nyugtot

Nem maradt semmim
Nem érzek mást, csak ezt a kegyetlen elvárást
Melybe mind belebukunk
S most elvesztem a Paradicsomban

Egyedül maradtam, elvesztem a Paradicsomban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése