2013. augusztus 5., hétfő

Scorpions - Send me an angel

Küldj egy angyalt


Egy bölcs azt mondta, csak járd az utat
A fény hajnaláig
A szél fújja majd arcod,
Ahogy maguk mögött hagynak az évek
Halld e mélyről jövő hangot
Ez szíved üzenete
Hunyd le szemed és megleled
A sötétből kivezető utat

Itt vagyok
Küldesz nekem egy angyalt?
Itt vagyok
Az esthajnalcsillag földjén

Egy bölcs azt mondta, csak találd meg a helyed
A vihar szemében
Keresd a rózsákat útközben
Csak vigyázz a tüskékkel

Itt vagyok
Küldesz nekem egy angyalt?
Itt vagyok
Az esthajnalcsillag földjén

Egy bölcs azt mondta, csak nyújtsd a kezed
És ragadd meg a varázst
Leld meg az igéret földjére nyíló ajtót
Csak higyj önmagadban
Halld e mélyről jövő hangot
Ez szíved üzenete
Hunyd le szemed és megleled
A sötétből kivezető utat

Itt vagyok
Küldesz nekem egy angyalt?
Itt vagyok
Az esthajnal csillag földjén
Itt vagyok
Küldesz nekem egy angyalt?
Itt vagyok
Az esthajnalcsillag földjén

1 megjegyzés:

  1. Szia Poison Heart!
    Anyiért írnék vissza jelzést, mert ezt a dalt egy múnkámban szeretném felhasználni, magyar nyelven. Kezdő író vagyok, és arra gondoltam, a művekben neves dalokat használok fel. A Három eltitkolt évhez, ezt választom, mert egy pályázatra lehet jelentkezni, amit Aranymosásnak is hivnak. Ha lesz ebben az évben meghirdetve, akkor örűlnék neki, és az emlitett művel pályáznék. Jó egészséget kivánok, és jó munkát továbbra is.

    VálaszTörlés