2013. augusztus 9., péntek

Simple Plan - Perfect

Tökéletes

Hé, apa nézz rám!
Gondolj vissza, és beszélj hozzám!
A terv szerint nőttem fel?
És szerinted az időmet vesztegetem avval, hogy azt csinálom, amit szeretnék?
De ez fáj, amikor kifogásolsz
És most, keményen próbálkozok,
Csak büszkévé akartalak tenni
Soha se lehet elég jó neked
Nem tudom tettetni, hogy
rendben vagyok.
És nem tudsz megváltoztatni

Mert mindent elvesztettünk
Semmi se tart örökké
Sajnálom,
Hogy nem vagyok tökéletes
Most már túl késő
Már nem tudunk visszafordulni
Sajnálom,
Hogy nem tudok tökéletes lenni!

Próbálok nem gondolni
arra a fájdalomra, amit belül érzek
Tudtad, hogy te voltál a hősöm?
Minden nap, amit velem töltöttél
Most annyira távolinak tűnik.
Úgy érzem, hogy már nem törődsz velem
És most keményen próbálkozom,
Hogy büszke legyél rám
Soha se leszek elég jó neked
Már nem kezdek bele egy újabb harcba
És már semmi sincs rendben

Mert mindent elvesztettünk
Semmi se tart örökké
Sajnálom,
Hogy nem vagyok tökéletes
Most már túl késő
Már nem tudunk visszafordulni
Sajnálom,
Hogy nem tudok tökéletes lenni!

Semmi sem változtathatja meg, amiket mondtál
Semmi sem teheti jóvá
Kérlek ne fordíts hátat
Nem hiszem, hogy nehéz lenne
Csak beszélek neked,
de te nem értesz meg

Mert mindent elvesztettünk
Semmi se tart örökké
Sajnálom,
Hogy nem vagyok tökéletes
Most már túl késő
Már nem tudunk visszafordulni
Sajnálom,
Hogy nem tudok tökéletes lenni!

Mert mindent elvesztettünk
Semmi se tart örökké
Sajnálom,
Hogy nem vagyok tökéletes
Most már túl késő
Már nem tudunk visszafordulni
Sajnálom,
Hogy nem tudok tökéletes lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése