2013. augusztus 1., csütörtök

Oasis - Wonderwall

Csodafal

Ma lesz az a nap
Hogy visszakapsz mindent
Mostanra rá kellett volna jönnöd
Hogy mit kellett volna tenned
Nem hinném, hogy most bárki
Úgy érez, mint én

A szavak visszaverődnek az utcán
Az a tűz a szíved mélyén kicsapong
Biztos vagyok benne, hogy már tudtad az egészed
De soha nem kételkedtél
Nem hinném, hogy bárki úgy érez
Mint én most

És minden út, amit meg kell tennünk, kanyargós
És minden fény, ami vezet minket, megvakít
Olyan sok dolog van, és én
El akarom mondani neked
De nem tudom hogyan

Mert talán
Te leszel az, aki megment engem
És mindenezek után
Te egy csoda vagy

Ma van az a nap
Amit nem kapsz vissza többé
Mostanra valahogy
Rá kellett volna jönnöd mit nem szabad tenned
Nem hiszem, hogy bárki
Úgy érez, mint én
Irántad

És minden út, amit meg kell tennünk, kanyargós
És minden fény, ami vezet minket, megvakít
Olyan sok dolog van, és én
El akarom mondani neked
De nem tudom hogyan

Azt mondtam talán
Te leszel az, aki megment engem
És mindenezek után
Te egy csoda vagy

Azt mondtam talán
Te leszel az, aki megment engem
És mindenezek után
Te egy csoda vagy

Azt mondtam talán
Te leszel az, aki megment engem
Te leszel az, aki megment engem
Te leszel az, aki megment engem

1 megjegyzés:

  1. Végre, egy jó fordítás :D Elképesztő, hogy még ilyen is van. Ügyes vagy, grat! :D

    VálaszTörlés