2013. augusztus 2., péntek

Pearl Jam - Wishlist

Kívánságlista

Bárcsak neutronbomba lettem volna, és egyszer felrobbantam volna.
Bárcsak áldozat lettem volna, de valahol életben maradtam volna.
Bárcsak egy szentimentális dísz lettem volna, akit te ráakasztottál
A karácsonyfára, bárcsak egy csillag lettem volna a tetején.
Bárcsak én lettem volna a bizonyíték, bárcsak én lettem volna az indíték
Arra, hogy 50 millió ember felemelte a kezét és kinyitotta az ég felé.

Bárcsak tengerész lettem volna valakivel, aki várt volna rám.
Bárcsak olyan szerencsés lettem volna, mint amilyen vagyok.
Bárcsak hírnök lettem volna, és az összes jó hír lett volna.
Bárcsak a telihold fénye lettem volna, ami leragyog a *Camaro motorháztetejére.
Bárcsak egy idegen lettem volna otthon a nap mögött.
Bárcsak egy ajándéktárgy lettem volna, amit a házad kulcsán tartottál.
Bárcsak fékpedál lettem volna, amin függtél.
Bárcsak ige lettem volna, akiben bízol és soha nem hagyott volna el.

Bárcsak egy dal lettem volna a rádióban, az egyetlen, amit felhangosítottál.

Bárcsak…

*Camaro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése