2013. augusztus 9., péntek

Goo Goo Dolls - Iris

Írisz

Bármit megadnék, hogy megérinthesselek
Mert tudom, hogy valahogy érzel
Te vagy a legközelebb a mennyhez, ahova én juthatok
És még nem akarok hazamenni.

Mást sem érzek, csak ezt a pillanatot
Csak az életed tudom lélegezni
Mert előbb, vagy utóbb, de vége lesz
Ezért nem akarlak ma éjjel hiányolni

Nem akarom, hogy a világ meglásson
Mert nem hiszem, hogy megértenének
Minden azért van, hogy végül összetörjön
Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok

Nem küzdhetek a könnyek ellen, melyek nem jönnek
Vagy az igazság pillanata ellen a hazugságaid közt
Mikor minden olyan, mint a filmekben
Azért vérzel, hogy tudd: élsz!

És nem akarom, hogy a világ meglásson
Mert nem hiszem, hogy megértenének
Minden azért van, hogy végül összetörjön
Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok

És nem akarom, hogy a világ meglásson
Mert nem hiszem, hogy megértenének
Minden azért van, hogy végül összetörjön
Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok

És nem akarom, hogy a világ meglásson
Mert nem hiszem, hogy megértenének
Minden azért van, hogy végül összetörjön
Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok

Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok
Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok
Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok

Csak azt  akarom, hogy tudd, ki vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése