2013. augusztus 21., szerda

Muse - Starlight

Csillagfény

Messze el
Messze elvitt már engem ez a hajó
Messze el az emlékeimtől
Azokról, akiket érdekel, hogy élek-e vagy halok

Csillagfény
Egy csillag fényét fogom üldözni
Egészen az életem végéig
Nem tudom már, hogy érdemes-e

Téged ölelni
Csak ennyit akartam, téged ölelni

Az életem
Te vagy a villany az életemben
Esküdjünk össze és tüzeljünk fel
Minden lelket, akik meghalnának azért, hogy érezzék az életed

De sose foglak elengedni
Ha megígéred, hogy nem kallódsz el
Sose kallódj el

Reményeink és vágyaink
Fekete lyukak és kinyilatkoztatások
Reményeink és vágyaink
Fekete lyukak és kinyilatkoztatások

Téged ölelni
Csak ennyit akartam, téged ölelni

Messze el
Messze elvitt már engem ez a hajó
Messze el az emlékeimtől
Azokról, akiket érdekel, hogy élek-e vagy halok

De sose foglak elengedni
Ha megígéred, hogy nem kallódsz el
Sose kallódj el

Reményeink és vágyaink
Fekete lyukak és kinyilatkoztatások
Reményeink és vágyaink
Fekete lyukak és kinyilatkoztatások

Téged ölelni
Csak ennyit akartam, téged ölelni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése