2012. július 27., péntek

3 Doors Down - Landing in London


Landolás Londonban

Ma Londonban ébredtem fel
Amikor a repülő földet ért
Csak a hétfőre tudtam gondolni
És hogy talán visszatérhetek oda…
És ha ez sokkal tovább tart tőle
Nem tudom, mit fogok tenni
Meg kell értened, hogy nehéz életen megyek keresztül

És amikor leszáll az éj
Úgy hiszem képtelen vagyok ezt megoldani
A fényed használom, hogy vezessen az utamon
Mert csak rád gondolok

Los Angeles őrült hely
És New York pedig egyre hidegebb
Még tartózkodom a lazítástól
Alig várom, hogy otthon legyek

És minden napot amit távolt töltöttem
Be fogom pótolni, esküszöm
Szükségem van rá, hogy egyben tarts
Amikor már nehéz elviselnem

És amikor leszáll az éj
Úgy hiszem képtelen vagyok ezt megoldani
A fényed használom, hogy vezessen az utamon
Mert csak rád gondolok

És minden napot amit távolt töltöttem
Be fogom pótolni, esküszöm
Szükségem van rá, hogy egyben tarts
Amikor már nehéz elviselnem

És amikor leszáll az éj
Úgy hiszem képtelen vagyok ezt megoldani
A te fényed használom, hogy vezessen az utamon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése