2012. július 4., szerda

Luxuslärm - Von jetzt an

Mostantól

Olyan nyugtalan voltam, mindig tovább...
Nincs megállás, nem fordulok vissza
a reggel keresésére.
A most és a ma, soha többé nem számít.

Hirtelen valaki a világomban termett
és ez nem olyan rossz, mint egykor volt.

És aki mindig is voltál
Nem számít honnan jöttél.
Össze vagyunk kötve-mostantól
Nem vagyok túl messze
Nincs túl magas hegy, nincs túl széles óceán
Hogy megtaláljalak-mostantól

Annyira fáradt vagyok az utazástól
És nálad otthonra leltem
Rád támaszkodhatok és eljön a nyugalom
Reggelenként melletted ébredek fel

Nem számít mi történt tegnap
Mert mérföld távolságra van már

És aki mindig is voltál
Nem számít honnan jöttél.
Össze vagyunk kötve-mostantól
Nem vagyok túl messze
Nincs túl magas hegy, nincs túl széles óceán
Hogy megtaláljalak-mostantól

És most itt vagy a világomban
És nem adom neked olyan egyszerűen

És ahol most vagyunk
Nem számít hova tartunk
Össze vagyunk kötve-mostantól
Nem vagyok túl messze
Nincs túl magas hegy, nincs túl széles óceán
Hogy megtaláljalak-mostantól
Mostantól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése