2012. július 12., csütörtök

Leander - Reborn



Újjászületés

A semmi közepén
Ott van az én üregem
A semmi közepén
Otthon megtalálsz
A napfény sosem volt az enyém
Egyedül hagyott, annyira egyedül

Megírtam a búcsúlevelemet
Felkészültem az újjászületésre
Újra kezdhetem?

Dobj fel
Törj össze
Majd rakj össze újra
Itt vagyok nélküled
Az emlékek meghaltak a karjaimban, a szemeimben

A fájdalom szétáramlik az ereimben
A sikolyod kering körülöttem
Csak el szeretnék repülni

Soha véget nem érő térben és időben
Nincs jogod
Letagadni az Istened, megítélni az Istened
Mi minden a fény által teremtettünk
Engedd ki magadból, most

Eljössz valaha hozzám
Vagy itt hagysz csodálkozni?
Megszabadítasz  az énemtől, ami mélyen van
Magam mögött hagytam a múltat
Elegem van az ígéretekből
Feláldozom magam, neked, újra

Találkozunk a másik oldalon
Ha végül észreveszed
Hogy nincs szükséged erre a reménytelen életre

Itt az idő, hogy elbúcsúzzak

Kémiai folyamat
Fizikai szükségletek
Biológia hatások
Ezek lennénk mi?
Honnan jönnek az érzelmek?
Miből van a vér?
Honnan jön a szerelem?
Ezek mind csak alapanyagok?

2 megjegyzés:

  1. Újjászületés

    A semmi közepén
    Ott van az én üregem
    A semmi közepén
    Otthon találsz majd engem
    A napfény sosem volt az enyém
    Egyedül hagyott, annyira egyedül

    Megírtam az búcsúlevelem
    Felkészültem, hogy megszülessek újra
    Kezdhetem-e újra?

    Hajíts fel
    Szakíts széjjel
    Majd rakj össze újra
    Itt vagyok nélküled
    Az emlékek meghaltak a karjaim közt, a szemeimben

    Fájdalom áramlik szét ereimben
    A sikolyaid keringnek körülöttem
    Én csak el szeretnék repülni

    Soha véget nem érő térben és időben
    Nincs jogod
    Letagadni Istened, megítélni Istened
    Minyannyian a fény csodájából teremtettünk
    Engedd ki hát magadból, most azonnal

    Eljössz valaha hozzám
    Vagy hagytál itt magamban tűnődni?
    Szabaddá teszel-e engem valaha
    Az énemtől, ami mélyen van

    Magam mögött hagytam a múltam
    Elegem van már az ígéretekből
    Hát feláldozom magam, neked, újra

    Találkozunk hát majd a másik oldalon
    Mikor végre észreveszed
    Hogy nincs szükséged erre a kétségbeesett életre

    Itt az idő, hogy elbúcsúzzak

    Kémiai folyamat
    Fizikai szükségletek
    Biológiai hatások
    Ezek lennénk mi?
    Vajon honnan jönnek az érzelmek?
    Miből van a vér?
    Honnan jön a szerelem?
    Ezek mind csak alapanyagok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a segítséget!
      Most jöttem rá így visszaolvasva még egyszer, hogy mekkora baromság volt benne egy sor...

      Törlés