2012. július 5., csütörtök

Coldplay - Green Eyes

Zöld szemek

Édesem, szikla vagy
Melyen állok,
Azért jöttem ide, hogy beszéljünk,
Remélem megérted.
Zöld szemű, igen a reflektorfény rád ragyog,
Hogy tudna bárki is visszautasítani?
Nagy csomaggal érkeztem, de mindjárt könnyebbnek tűnik,
Most, hogy megismertelek,
És tudnod kell drágám, hogy nélküled
Nem tudnám folytatni az utam.

Zöld szemek

Édesem, tenger vagy
Melynek vizén lebegek,
Azért jöttem ide, hogy beszéljünk,
Azt hiszem, tudnod kell

Hogy zöld szemű, téged kerestelek,
És bárki, aki megpróbált visszautasítani,
Bizonyára őrült.
Mert nagy csomaggal érkeztem, de mindjárt könnyebbnek tűnik,
Most, hogy megismertelek,
És tudnod kell drágám, hogy nélküled
Nem tudnám folytatni az utam.

Zöld szemek
Zöld szemek

Édesem, szikla vagy
Melyen állok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése