2012. július 7., szombat

Sum41- Pieces


Darabok

Próbáltam tökéletes lenni, de nem ért semmit
Nem hiszem, hogy ez tenne igazzá
Azt gondoltam könnyű lesz, de senki sem hisz nekem
Mindent komolyan gondoltam, amit elmondtam

Ha elhinnéd, ami a lelkemben van
Minden szóval elmondanám, amit tudok
Csak lásd, ha megmutatja
Hogy próbálom megértetni veled,
Jobb nekem egyedül

Ez a hely annyira üres, de a gondolataimnak annyira csábító
Nem tudom, hogy lett ez ennyire rossz
És annyira őrjítő, hogy semmi sem tud megmenteni engem
De ez az egyetlen dolog, ami megmaradt nekem

Ha elhinnéd, ami a lelkemben van
Minden szóval elmondanám, amit tudok
Csak lásd, ha megmutatja
Hogy próbálom megértetni veled,
Jobb nekem egyedül

Próbáltam tökéletes lenni, csak nem ért semmit
Soha nem lesz ennél rosszabb
Nehéz hinni nekem, de sosem lesz könnyebb
Azt hiszem, hogy tudtam ezekről

Ha elhinnéd, ami a lelkemben van
Minden szóval elmondanám, amit tudok
Csak lásd, ha megmutatja
Hogy próbálom megértetni veled,
Jobb nekem egyedül

1 megjegyzés:

  1. Uuuh, ez a kedvenc számom, és nagyon jó volt magyarul is elolvasni, mert én csak egy részét értettem...:D Köszi.:)

    VálaszTörlés