2012. július 18., szerda

Rise Against - Everchanging


Mindig változó

A változások miatt felém fordult és így szólt:
 „nem vagyok többé kétségtelen…”
S ott a hullámok közepette és a felhős ég alatt
Amik elrejtették az elmúlt évet
Ott néztem, ahogy az életem zátonyra fut

Voltál-e valaha valaminek a része,
amiről úgy gondoltad, hogy sosem lesz vége,
és később persze így is lett?
Érezted-e valaha a súlyt magadban,
ahogy széthúzza a bőröd
s utána valamit tenned kellett

Most hogy a határok meg vannak húzva, elvész ez az érzés?
A legjobb részek jöttek és mentek
És most ez minden
Értelemszerűen tisztázódik, hogy még eltölthetünk pár évet
Célok nélkül félelemmel töltve
De a dolgok most megváltoznak…
Semmi sem egyszerű, mikor valami elér minket ebben az örökké változó életben
S talán ez mindig is így lesz…

Idővel nehezebb lesz elhaladni ugyanazon viták mellett, amiket a fejünkbe vettünk
Ezzel megöljük ezt a lassan elenyésző reményt…

Most hogy a határok meg vannak húzva, elvész ez az érzés?
A legjobb részek jöttek és mentek
És most ez minden
Értelemszerűen tisztázódik, hogy még eltölthetünk pár évet
Célok nélkül félelemmel töltve…
De a dolgok most megváltoznak…

Valami itt tartott hosszú ideig…
S nem hagyhatsz el, ha már elmentem…
Valami itt tartott hosszú ideig…
S nem hagyhatsz el, ha már elmentem…
Valami itt tartott hosszú ideig…
S nem hagyhatsz el, ha már elmentem…

Megint elkövetjük azokat a hibákat, amiken eddig lógtunk
Megtörjük az ígéreteket, amikre eddig támaszkodtunk
És egész idő alatt ébren vagyunk…

Vonalban maradok, hogy megkapjam a hívásod
Amint mondod a szavaid, visszakerülök hozzád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése