2012. július 9., hétfő

Three Days Grace - World so cold

A világ olyan hideg

Soha nem gondoltam volna, hogy érezhetek ilyet
Bűnösen, és összetörve legbelül
Magammal élek
Semmi más, csak hazugság

Mindig azt gondoltam, meg tudom csinálni
De sose tudtam, hogy ilyen rossz lehet
Magammal élek
Ez minden, amim van

Zsibbadt vagyok
Nem tudok életre kelni
Úgy érzem, mintha fagyott lennék

Egy hideg világban élni
csak pazarlás
Egy burokban élni lélek nélkül
mióta elmentél
Egy hideg világban élni
Számolva a napokat
mióta elmentél
elmentél

Éreztél valaha engem
Belenéztél valaha mélyen magadba?
Csak magadon tűnődsz.
Megbénult.

Zsibbadt vagyok
Nem tudok életre kelni
Úgy érzem, mintha fagyott lennék

Egy hideg világban élni
csak pazarlás
Egy burokban élni lélek nélkül
mióta elmentél
Egy hideg világban élni
Számolva a napokat
mióta elmentél
mióta elmentél messzire tőlem

Túl fiatal vagyok, ahhoz, hogy elveszítsem a lelkem
Túl fiatal vagyok, ahhoz, hogy érezzem az öregséget
Sokáig csak hátrahagytam
Úgy érzem elvesztem az eszem

Éreztél valaha engem
Belenéztél valaha mélyen magadba?
Tűnődve az életeden
Megbénított

Egy hideg világban élni
csak pazarlás
Egy burokban élni lélek nélkül
mióta elmentél
Egy hideg világban élni
Számolva a napokat
mióta elmentél
mióta elmentél messzire tőlem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése