2012. július 5., csütörtök

Aerosmith - I don't want to miss a thing


Nem akarok lemaradni semmiről

Ébren hallgatnám édes lélegzésed
álmodnál, míg csendben nézlek
bárcsak így múlna az élet
míg te távol jársz, szállsz az álom szárnyán
addig én a szívem mélyén megőrzöm
ezt a drága órát, mely drágább
száz árva évnél

A két szemem ébren néz
az álom nem szállhat rám
mert hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én
bár talán rólad álmodnék
de ez az álom nem elég
úgyis hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én

Szíved ritmusát
a bőrömön jól érzem
talán rólam álmodsz éppen
én meg hálával az égnek
a csókom hintem rád és tőle csak azt kérem
hogy veled éljem életem
veled éljek míg élek, míg élek, míg élek

 A két szemem ébren néz
az álom nem szállhat rám
mert hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én
bár talán rólad álmodnék
de ez az álom nem elég
úgyis hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én

A két szemem ébren néz
az álom nem szállhat rám
mert hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én
bár talán rólad álmodnék
de ez az álom nem elég
úgyis hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én


Mosoly nélkül nem bírnám
egy csókod nélkül nem bírnám
mert csak érted élek én
csak így ölelj, és én is így
így ölellek téged át
így érzem szíved ritmusát
ölelj még így, most és végleg
amíg csak élünk még

 A két szemem ébren néz
az álom nem szállhat rám
mert hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én
bár talán rólad álmodnék
de ez az álom nem elég
úgyis hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én

A két szemem ébren néz
az álom nem szállhat rám
mert hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én
bár talán rólad álmodnék
de ez az álom nem elég
úgyis hiányoznál
ezt a hiányt nem bírnám én

A két szemem ébren néz
az álom nem szállhat rám
ezt a hiányt nem bírnám én
ezt a hiányt nem bírnám én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése