2012. július 9., hétfő

Three Days Grace - Last to know

Utolsó, aki megtudta

Ő csak elsétált
Miért nem mondta el nekem
és Hova fogok ma menni...
ez nem történik velem
nem történhet meg velem
nem mondott semmit
csak elsétált...

Te mondtad elsőnek
Hogy nem voltunk rendben
te hazudtál először
amikor nem volt minden helyes
ez volt az első szerelmem
és ő ment el először
és amikor elhagyott engem érted
Én voltam az utolsó, aki megtudta...

Miért nem mondta el
hova fogok menni ma
Nem mondott semmit
Csak elsétált...

Te mondtad elsőnek
Hogy nem voltunk rendben
te hazudtál először
amikor nem volt minden helyes
ez volt az első szerelmem
és ő ment el először
és amikor elhagyott engem érted
Én voltam az utolsó, aki megtudta..

Én leszek az első, aki mondja:
Most már jól vagyok
És már az első alkalommal
Felnyitottam a szemem
Ez volt a legrosszabb szerelmem
És te leszel az első, aki elmegy
És amikor hagy téged meghalni
Te leszel az utolsó, aki megtudja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése