2012. július 25., szerda

Simple Plan - Summer Paradise


Nyári Paradicsom

Ó, ó
Vigyél vissza, vigyél vissza
Ó, igen
Vissza a nyári paradicsomba

A szívem lassul
Ahogy én felemelkedek
A felhők fölé, messze tőletek
És nem hiszem, hogy elmegyek
Ó, és én nem tu-tu-tudom mit fogok csinálni

De egy nap megtalálom
A visszautam
Ahol a neved
A homokban van írva

Mert én emlékszek minden naplementére
Emlékszek minden szóra, amit mondtál
Mi soha nem fogunk elbúcsúzni
Énekeld: la-da-da-da-da

Mond meg, hogy jutok vissza
Vissza a nyári paradicsomba veled
És én ott leszek egy szívdobbanás alatt
Ó-ó
Ott leszek egy szívdobbanás alatt
Ó-ó

(Mondd meg nekik)

A lelkem összetört
Az utcák megfagytak
Nem tudom megállítani ezeket az érzéseket, az elérzékenyülés miatt

Ezer napot adnék azért, ó
Hogy csak egy másik napot veled lehessek

(Mit mondasz?)

Nos a valós élet várhat
(A valós élet várhat)
Összeborulunk, mint a hullámok
(Uh-huh)
Játszunk a homokban
(Te és én)
Tartsd a kezed

Mert én emlékszek minden naplementére
Emlékszek minden szóra, amit mondtál
Mi soha nem fogunk elbúcsúzni
Énekeld: la-da-da-da-da

Mond meg, hogy jutok vissza
Vissza a nyári paradicsomba veled
És én ott leszek egy szívdobbanás alatt
Ó-ó
Ott leszek egy szívdobbanás alatt
Ó-ó

Igen, emlékszem a napfényes reggelekre
A nyári estékre
Most már nem vagy mellettem
És én fázom
Ez a valóság volt?
Vagy baby mondd, álmodtam?
Hogy tudod nekem megmutatni a nyári paradicsomot
Ha én elmegyek?

Most a szívverésem lassul
A remény csökken
Ha beszélni próbálok, nem jönnek a szavak
Száj-összehangolás
Remélem ez nem csak egy vágyálom
Mondd hogy érdekel
És én ott leszek egy szívdobbanás alatt

Egy nap megtalálom
A visszautam
Ahol a neved
A homokban van írva

(Igen, igen, igen, gyerünk)

Mert én emlékszek minden naplementére
Emlékszek minden szóra, amit mondtál
Mi soha nem fogunk elbúcsúzni
Énekeld: la-da-da-da-da

Mond meg, hogy jutok vissza
Vissza a nyári paradicsomba veled
És én ott leszek egy szívdobbanás alatt

Emlékszem amikor először csókolóztunk
És én soha nem akartam elválni a szádtól
És hogy soha nem éreztem magam még ilyen jól
La-da-da-da-da

Mond meg, hogy jutok vissza
Vissza a nyári paradicsomba veled
És én ott leszek egy szívdobbanás alatt
Ó-ó
Ott leszek egy szívdobbanás alatt
(Nyári paradicsom)
Ó-ó
Ott leszek egy szívdobbanás alatt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése