2012. július 24., kedd

Simple Plan -This song saved my life


Ez a dal megmentette az életem

Azt akarom, hogy el tudd kezdeni ezt
Miattad van célja az életemnek
Te segítettél abban, ki vagyok én ma?
Látom magam minden szóban amit mondasz
Néha úgy érzem, mintha senki nem ért meg
Csapdában egy olyan világban ahol mindenki utál
Ez túl sok, amin keresztülmegyek
Nem akarok itt lenni, ha te nem vagy itt

Összetörtem
Fuldokoltam
Elvesztem
Ez a dal megmentette az életem
Véreztem
Nem hittem
Meghaltam volna
Ez a dal megmentette az életem
Padlón voltam
Fuldokoltam
De ez csak időben jött
Ez a dal megmentette az életem
Néha úgy érzem te örökké ismersz engem
Te mindig tudod, hogy érezzem magam jobban
Miattad apám és én közelebb kerültünk egymáshoz
Mint ahogy volt
Te vagy a kijárat, ha beragadok
Ebben a kis városban
Te felbukkansz mindig
Amikor úgy érzem padlón vagyok
Te mindent tudsz amit senki más
Minden rendben van velem

Összetörtem
Fuldokoltam
Elvesztem
Ez a dal megmentette az életem
Véreztem
Nem hittem
Meghaltam volna
Ez a dal megmentette az életem
Padlón voltam
Fuldokoltam
De ez csak időben jött
Ez a dal megmentette az életem

Soha nem fogod tudni
Mit jelent ez nekem
Ezzel nem vagyok egyedül
Soha nem akarlak elhagyni

Összetörtem
Fuldokoltam
Elvesztem
Ez a dal megmentette az életem
Véreztem
Nem hittem
Meghaltam volna
Ez a dal megmentette az életem
Padlón voltam
Fuldokoltam
De ez csak időben jött
Ez a dal megmentette az életem

Az életem
Az életem
(Ez a dal megmentette az életem)

Az életem
Az életem
(Ez a dal megmentette az életem)

Az életem
Az életem
(Ez a dal megmentette az életem)

Az életem
Az életem
(Ez a dal megmentette az életem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése