2012. július 5., csütörtök

ACϟDC- Highway to hell


Út a pokolba

Az élet könnyű, ha szabadként élsz
Bérlet egy egyirányú útra,
ne kérdezz semmit, hagyj békén,
Mindent viszek egy lépésemben,
Nem kell indulom, nincs szükségem rímekre,
Nincs semmi amit szívesebben csinálnék,
Végigmegyek,buli van,
A barátaim is ott lesznek,
A pokol útját járom.
Országút a pokolba
A pokol útját járom.
A pokol útját járom.

Nincs stop tábla,
nincs sebesség korlátozás,
Senki sem lassíthat le,
Mint egy kereket megpörgetem,
Senki sem szórakozhat velem
Hé Sátán, megfizettem az adósságomat
Játszottam egy rock bandában
Hé Mama, csak nézzél rám
Úton vagyok az ígéret földje felé,
A pokol országútján vagyok
út a pokolba
ne állíts meg
A pokol útján vagyok
A pokol útján vagyok
A pokol országútján vagyok
A pokol országútján vagyok
A pokol országútján vagyok
A pokol országútján
Országút a pokolba
A pokol országútján vagyok
A pokol országútján vagyok
A pokol országútján vagyok
és megyek lefelé
minden út, lefelé vezet
A pokol útján vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése