2012. július 5., csütörtök

Nickelback - Far away


Távol

Ez az idő, ez a hely,
Rosszul használt, tévedések,
Túl soká, túl késő,
Ki voltam én, hogy megvárattalak?
Csak egy esély,
Csak egy lélegzet,
Arra az esetre, ha már csak egy lenne hátra,
Mert tudod, tudod, tudod

Hogy szeretlek,
Mindvégig szerettelek,
És hiányzol.
Régóta vagyok távol, túl, túl régóta.
Arról álmodom, hogy velem leszel,
És hogy sosem
Szűnsz meg lélegezni,
Ha nem látlak többé.

Térden állva kérek
Egy utolsó esélyt egy utolsó táncra,
Mert veled elviselnék bármi poklot,
Hogy foghassam kezed.
Bármit odaadnék, odaadnék értünk,
Bármit odaadnék, de nem adom fel,
Mert tudod, tudod, tudod

Olyan messze,
Régóta vagyok távol, túl, túl régóta.
Olyan messze,
Régóta vagyok távol, túl, túl régóta
De tudod, tudod, tudod

Azt akartam,
Azt akartam, hogy maradj,
Mert kellett,
Kellett, hogy halljam, ahogy azt mondod
Szeretlek (szeretlek),
Mindvégig szerettelek,
És megbocsátom (megbocsátom),
Hogy túl soká voltál távol.
Hát lélegezz tovább,
Mert nem hagylak el többé,
Hidd el,
Kapaszkodj belém és sose engedj el,
Lélegezz tovább,
Mert nem hagylak el többé,
Hidd el,
Kapaszkodj belém és sose engedj el.
Lélegezz tovább,
Kapaszkodj belém és sose engedj el.
Lélegezz tovább,
Kapaszkodj belém és sose engedj el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése