2012. július 4., szerda

Alex Band - Tonight

Ma este


Az ég kettétört,
Rád találtam mikor magányosan táncoltál
A szoba megtelt veled
és a dal mind a ketten tudjuk.

Ez az, amikor elkapott a szemed
A borzongás átfutott a gerincemen
És akkor súgtad a fülembe
Azt mondtad: "Én is így érzek"
és magadhoz húztál.

Ma este,
Ott vagy ahol én akarom
Legközelebb nem tudok mondani semmit,
Te vagy a dal, amit énekelek.

Ma este,
Hagyjuk hogy elragadjon minket a zene
Amikor örökké esik, minden jobb
Mert ott vagy, ahol én akarom 
Ma este
Ma este 
Az összes tudomány és a történelem
Semmi nem választhat el tőled
de csak te kellesz
és kapaszkodok
az egyetlen dolog, amit tudok,
soha nem hagyjuk hogy

 Ma este,
Ott vagy ahol akarom.
Legközelebb nem tudok mondani semmit,
Te vagy a dal, amit énekelek.

Ma este,
Hagyjuk, hogy elragadjon minket a zene
Amikor örökké esik, minden jobb
Mert megvan amit szeretnék.

Ma este,
Ma este,
az egész, világ megszűnne
De te és én nem félnénk

Ma este, 
Megvan, ahol azt akarom,
Legközelebb nem tudok mondani semmit.

Ma este, 
Hagyjuk hogy a zene elragadjon minket
Majd  ha örökké esik, minden jobb lesz mert kaptam, amit szeretnék
Ma este

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése