2012. július 20., péntek

Lee Min Ho-My everything

Igaz, hogy az ég világon semmi köze a rockhoz, és túlcsordul a nyáltól. De nagyon szeretem ezt a számot:

Az én mindenem

Nem tudom a Földön kifejezni szavakkal
A szívem túlcsordul irántad…tovább, tovább

Nem tudom megbecsülni földi számlálással
A végtelen szerelmem egyre mélyebbre és mélyebbre nő

Senki
Nem tudott úgy megnevettetni és megsiratni, mint ahogy az neked sikerült

Ez nem tetszik nekem

Én csak téged akar látni és hallani
Azt akarom, hogy bennem élj

Nézz rám
Gyere a karjaimba, Te vagy minden

A mindenem

Szerelmem
Nem nyertelek meg mindig

A szívem minél jobban örült, annál inkább elvesztem a szerelmedben
A szerelmemnek nincs határa irántad

Ha lenne ilyen, 10 000 évet szeretnék
Maradj mellettem, ha úgy érzed nehéz

Ha elvesztek mindent
Meg akarlak védeni

Én csak téged akar látni és hallani
Azt akarom, hogy bennem élj

Nézz rám
Gyere a karjaimba, Te vagy minden

A mindenem

Szerelmem

Csak a tiéd a szívem
Te vagy az első és az utolsó dolog

A neveden szólítalak, mikor valahányszor levegőt veszek

Te vagy minden

A mindenem

Te vagy a mindenem
Szerelmem

Szeretlek
Te vagy a mindenem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése