2012. július 10., kedd

Limp Bizkit - Behind blue eyes


Kék szemek mögött

Senki sem tudja, milyen az
Rossz embernek lenni
Szomorú embernek lenni
A kék szemek mögött
És senki nem tudja
milyen gyűlöltnek lenni
És arra ítélve lenni, hogy hazudjak
 
De az álmaim, azok nem ilyen üresek
mint amilyennek a lelkiismeretem tűnik
Vannak óráim, magányosan
A szerelmem a bosszú
Az sohasem szabad

Senki sem tudja milyen
Érezni ezeket az érzéseket
Amiket én érzek, és ezért téged okollak!
Senki sem harap olyan nagy dühvel
Egyik szenvedésemet és bánatomat
Se, mutathatom

De az álmaim, azok nem ilyen üresek
mint amilyennek a lelkiismeretem tűnik
Vannak óráim, magányosan
A szerelmem a bosszú
Az sohasem szabad
 
Fedezd fel gy.e.n.g.e mondd
Fedezd fel gy.e.n.g.e mondd
Fedezd fel gy.e.n.g.e mondd
Fedezd fel gy.e.n.g.e mondd
Senki nem tudja milyen az
mikor félrekezelnek, mikor legyőznek
A kék szemek mögött
Senki nem tudja hogyan mondja
Hogy sajnálja és ne aggódj
Én nem hazudok

De az álmaim, azok nem ilyen üresek
mint amilyennek a lelkiismeretem tűnik
Vannak óráim, magányosan
A szerelmem a bosszú
Az sohasem szabad
 
Senki sem tudja, milyen az
Rossz embernek lenni,
Szomorú embernek lenni
A kék szemek mögött

1 megjegyzés:

  1. Azért azt ugye illenék tudni, hogy ez a The Who együttes száma, a Limp Bizkit csupán feldolgozta azt, ahogy Marilyn Manson is a Sweet Dream-et (ami a Eurithmycs száma).

    VálaszTörlés