2012. július 5., csütörtök

Green Day - Boulevard of broken dreams


Összetört álmok sugárútja

Az én utam magányos,
Az egyetlen, amit valaha ismertem,
Nem tudom, merre visz,
De ismerős, és én egyedül megyek.

Ezen az üres utcán járok,
Az Összetört Álmok sugárútján,
Ahol a város alszik,
És egyedül vagyok, egyedül megyek.

Egyedül megyek, egyedül megyek,
Egyedül megyek, egyedül m...

Csak az árnyékom kísér,
Csak sekélyes szívem ver,
Néha azt kívánom, valaki bárcsak rám találna,
De addig is, egyedül megyek.

Megyek végzetem felé,
Elmém hasadékán,
A határvonal peremén,
És ahol egyedül megyek.

Olvass a sorok közt,
Hogy mi van elbaszva, és minden rendben,
Ellenőrizd az életjeleimet,
Hogy tudd, még élek, és egyedül megyek.

Egyedül megyek, egyedül megyek,
Egyedül megyek, egyedül m...

Csak az árnyékom kísér...

Ezen az üres utcán járok,
Az Összetört Álmok sugárútján,
Ahol a város alszik,
És egyedül vagyok, egyedül m...

Csak az árnyékom kísér...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése