2012. július 28., szombat

Marilyn Manson – Sweet Dreams

Édes álmok

Az édes álmok ebből készülnek.
Ki vagyok én, hogy ne értsek egyet?
Utazd be a világot és a hét tengert,
Mindenki keres valamit.

Néhányuk használni akar téged,
Néhányuk azt akarja, hogy Te használd őket.
Néhányuk ki akar használni téged,
Néhányuk azt akarja, hogy kihasználják.

Az édes álmok ebből készülnek.
Ki vagyok én, hogy ne értsek egyet?
Utazd be a világot és a hét tengert,
Mindenki keres valamit.

Néhányuk használni akar téged,
Néhányuk azt akarja, hogy Te használd őket.
Néhányuk ki akar használni téged,
Néhányuk azt akarja, hogy kihasználják.

Használni akarlak, és ki akarlak használni,
Tudni akarom mi van benned.
Tartsd fel a fejed, mozgasd
Mozgasd!

Az édes álmok ebből készülnek.
Ki vagyok én, hogy ne értsek egyet?
Utazd be a világot és a hét tengert,
Mindenki keres valamit.

Néhányuk használni akar téged,
Néhányuk azt akarja, hogy Te használd őket.
Néhányuk ki akar használni téged,
Néhányuk azt akarja, hogy kihasználják.

Használni foglak és ki foglak használni,
Tudni fogom mi van benned.
Használni foglak és ki foglak használni,
Tudni fogom mi van benned.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése