2012. július 18., szerda

Silverstein - Red light pledge


Piros lámpás ígéret

A vége mindig ugyanaz
A múlt hibái amiket, csináltál
Visszajönnek kísérteni téged, téged

Hibáztam, bárcsak vissza tudnám csinálni
Mindent, amit tettem
El akartam mondani neked, tényleg
De hogy magyarázzam el ezt?

Ígérd meg, hogy itt leszel
Amíg a piros lámpa át nem vált
Örökké várhatok
Ígérd meg, hogy itt maradsz
Amíg a sötétség el nem halványul
Várni fogok rád, rád

A tévedést, mindent, amit tettem
Bárcsak visszafordíthatnám
El akartam mondani neked, tényleg
De hogy magyarázzam el?

El akartam mondani, hogy mi történt valójában
De hogy magyarázzam el ezt?
Hogy magyarázzak el mindent?

Ígérd meg, hogy itt leszel
Amíg a piros lámpa át nem vált
Örökké várhatok
Ígérd meg, hogy itt maradsz
Amíg a sötétség el nem halványul
Várni fogok rád, rád

Egy hiba és minden ami az enyém, messze van
Várok rád
Egy hiba és minden ami az enyém, önmagam
Várok rád
Várni fogok rád…rád
Várni fogok rád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése