2012. július 4., szerda

Luxuslärm - Vergessen zu vergessen

Felejtés a felejtéshez

Miért futok éjszakánként cél nélkül
végig az idegen utcákon
és miért akarok elmesélni egy történetet
 ami sosem ér véget?
Miért várok naponta az esőre,
a nagy árvízre?

Vannak világok, amelyek szétválasztanak minket.
Semmi nem örök.
 a hangod szinte törlődött.
Itt az ideje.

Mert soha nem fordultam hozzád
Soha nem hiányoztam neked
Nem tudom ki voltál, nem az, aki vagy.
Nem tudom a neved
Soha nem szerettelek.
Csak fokozatosan elfelejtettem,
hogy létezel.

Miért nézek egy jel vagy
Egy holmi sms után?
Azért, hogy a történetedet hallgassam
Ami soha nem kezdődött el
Te is úgy érzel ahogy én?
Tudod még?

Vannak világok, amelyek szétválasztanak minket.
Semmi nem örök.
 a hangod szinte törlődött.
Itt az ideje.

Mert soha nem fordultam hozzád
Soha nem hiányoztam neked
Nem tudom ki voltál, nem az, aki vagy.
Nem tudom a neved
Soha nem szerettelek.
Csak fokozatosan elfelejtettem,
hogy létezel.
Hogy létezel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése