2012. július 7., szombat

Hoobastank- The reason

Az ok

Nem vagyok tökéletes
Sok mindent bár ne tettem volna meg,
De folyamatosan tanulok
Soha nem szándékosan bántottalak meg,
És el kell mondanom, mielőtt elmegyek,
Mert szeretném, hogy megtudd

Találtam egy okot,
Hogy más legyek, mint amilyen voltam
Egy ok, hogy újra kezdjem
És ez az ok, Te vagy.

Sajnálom, hogy megbántottalak
Ezzel kell élnem minden nap.
És az összes fájdalom melyet okoztam neked,
Kívánom, bár magammal vihetném
Hogy én lehetnék az, aki megvigasztal.
Ezért van szükségem rá, hogy halld:

Találtam egy okot,
Hogy más legyek, mint amilyen voltam
Egy ok, hogy újra kezdjem
És ez az ok, Te vagy.

Nem vagyok tökéletes
Soha nem szándékosan bántottalak meg,
És el kell mondanom, mielőtt elmegyek,
Mert szeretném, hogy megtudd

Találtam egy okot, hogy megmutassam
Azt a részem, amit még nem láttál.
Egy okot arra, hogy újra kezdjem
És ez az ok, Te vagy.

Találtam egy okot, hogy megmutassam
Azt a részem, amit még nem láttál.
Egy okot arra, hogy újra kezdjem
És ez az ok, Te vagy.

1 megjegyzés: